Verwelkom het nieuwe seizoen met de Limited Edition Berries van Neuhaus: chocolade op z’n paasbes(t)

Deze lente vier jij Pasen als nooit tevoren. De Maîtres Chocolatiers van Neuhaus creëerden 5 kleurrijke, door bessen geïnspireerde paaseitjes die de lente perfect belichamen. Bereid je voor op een onvergetelijk smaakavontuur met verfrissende en fruitige aroma’s, verfijnde smaken en contrasterende texturen!

Frisse lentesmaken

De paascollectie Berries is een vrolijk assortiment van 5 kwaliteitsvolle, Belgische paaseitjes die de complexe aroma’s en intense kleuren van verse bessen vertolkt. De gladde buitenste chocoladelaag contrasteert wonderlijk met de texturen van de sappige bessen en innovatieve vullingen van praliné, ganache en gianduja. De verfijnde bessenaroma’s accentueren en vullen de zoete chocolade dan weer prachtig aan. Geen betere manier om met Pasen het nieuwe seizoen te verwelkomen!

De Limited Edition ontluikt

Chocoladefans zullen als een blok vallen voor de Limited Edition Berries paascollectie. De 5 opvallende, kleurrijke pralines in de vorm van een eitje zijn de perfecte mix van de allerbeste Belgische chocolade en contrasterende bessensmaken.

Blueberry: een eitje van melkchocolade, gevuld met een bosbessenganache en een melkchocolade gianduja met cacaonibs en chiazaad. De bosbessen geven de ganache net genoeg zuurte. Prachtig verfraaid met een diepblauw laagje premium Neuhaus-chocolade.

Cranberry: een eitje van pure chocolade, gevuld met een cranberryganache en een gianduja van bresiliennenoten en knapperige crêpes dentelles (feuilletines). De scherpe smaak van cranberries gaat perfect samen met de zoete smaak van de ganache. Vakkundig afgewerkt met een bordeaux laagje chocolade.

Blackberry: een eitje van pure chocolade, gevuld met een braambessenganache en een ganache van pure chocolade uit Madagascar met cacaonibs. Deze heerlijke smaaksensatie is liefdevol omarmd door een glad laagje chocolade met een intens donkerblauwe kleur.

Red Currant: een eitje van witte chocolade, gevuld met een ganache van aalbessen, knapperige boterkoekjes en bresiliennenootjes. Aalbessen staan bekend om hun nogal uitgesproken smaak. De Maîtres Chocolatiers van Neuhaus zorgden met hun creatie voor de perfecte balans tussen die krachtige aalbessensmaak en de zoete smaak van de crispy koekjes in de praliné ‘à l’ancienne’. Het paaseitje is afgewerkt met een wonderlijk, felroze laagje chocolade.

Sea Buckthorn: een eitje van melkchocolade, gevuld met een ganache van duindoornbes en een met paprika gearomatiseerde praliné van walnoot. De smaak varieert van zuur tot scherp, maar ook van fruitig tot lichtjes zoet. Bedekt met een chocoladelaagje in pittig oranje.

Het Sea Buckthorn paaseitje is de persoonlijke favoriet van de Maîtres Chocolatiers van Neuhaus!

Het beste uit bessen

Blauwe bessen hebben geneeskrachtige eigenschappen en worden daarom al eeuwenlang gebruikt voor medicinale toepassingen. Ze zijn rijk aan antioxidanten en kunnen zo helpen bij het versterken van het immuunsysteem en het bestrijden van ontstekingen.

De Limited Edition Berries paascollectie brengt ons terug naar de roots van Neuhaus, daar Jean Neuhaus zijn carrière startte als apotheker in de befaamde Koninginnegalerij in 1857. Hij was erg begaan met het welzijn van zijn klanten. Om hen te plezieren, bedekte hij zijn medicijnen met een dun laagje van de beste chocolade.

The Gift of Caring

Die bekommernis om het welzijn van anderen maakt nog steeds deel uit van het Neuhaus-DNA. Sinds Jean Neuhaus Junior de Belgische praline uitvond in 1912, gelooft Neuhaus dat het welzijn van anderen gevoed wordt door de ervaring die hun chocolade teweegbrengt, en hen helpt om te leven in het moment.

Smaakt naar meer?

Deze lekkern(e)ijtjes mogen niet ontbreken op jouw paastafel!

Laat je verleiden door de creaties van de Neuhaus Maîtres Chocolatiers en bestel je paaseitjes via de webshop van Neuhaus of haal ze bij een Neuhaus-boetiek in je buurt. De Easter Limited Edition Berries is verpakt in een prachtig koperen doosje en bevat 15 premium paaseitjes.

• Limited Edition Berries - 29,00 €

Voor beeldmateriaal, ga naar de Neuhaus Newsroom.

Voor meer informatie, contacteer ons:

Charlotte Mertens

Communication Manager, Neuhaus
Charlotte Huens

PR & Communication Coordinator, Neuhaus

Persberichten in je mailbox

Over NEUHAUS

Van apothekers tot chocolatiers, de Neuhaus familie heeft de zorg voor en het geluk van anderen altijd vooropgesteld. De familie opende haar eerste Neuhaus boetiek in 1857 in de befaamde Koninginnegalerij in Brussel. Tot grote vreugde van zijn klanten bedekte Jean Neuhaus zijn medicijnen met een fijn laagje chocolade. In 1912, ontwikkelde zijn kleinzoon dit verder tot de Belgische praline zoals we die vandaag kennen: chocolade gevuld met een heerlijke vulling in plaats van met medicijnen.

Als uitvinder van de Belgische praline wil Neuhaus leiderschap tonen in de chocolademarkt, door voortdurend innovatie te stimuleren en nieuwe, opwindende producten te creëren op basis van natuurlijke ingrediënten.

Al meer dan 160 jaar – sinds onze stichter Jean Neuhaus zijn boetiek in de Brusselse Koninginnegalerij opende – zijn Neuhaus en België onlosmakelijk met elkaar verbonden. Onze pralines en truffels zijn altijd met zorg gecreëerd in België en we engageren ons om dit zo te houden.

www.neuhauschocolates.com